Merhaba hanımlar tam 8 günlük anneyim. Sezaryan ile doğum yaptım sütüm hemen geldi ama bebegim almadı yani 2 saat uğraş sonucu alıyor biraz emip bırakıyor sinirleniyor.3 günlükken iyice sarardi idrarında kan geldi acile gittik besin yetersizliginden 1 gün müşade altında kaldı neredeyse yatış verilcekti mama yada sağıp verin dedi doktor. O an içim cız etti keşke saatlerce memeyi alması icin ugrasmasaydim diye şırınga ile mememe mama bile damlatıp emdirmeye çalıştım denemedgm yöntem kalmadi 3 gün icinde ama bebegim eridi gözümün önünde.Neyse bizde elektrikli pompa kiraladık ve sagarak biberonla vermeye başladım ama 2 saatte bir sagmam gerekiyor ve bebegimle asla ilgilenemiyorum annemlerde gidicek nasıl bakicam ben cocuguma eşim işe baslicak birde 60 cc icmesi gerekirken 80 90 cc anne sütü veriyorum asla doymuyor ağlıyor fazla verince susuyor 1 bucuk saatte bir aranıyor. Bir keresinde 3 saatte bir sagdım gogsumde beze oldu agrisindan kivrandim. Ben anne sütünü azalatmak istiyorum canım çok yanıyor bebegimi sevemiyorum dokunamiyorum sağıp durmaktan ağlıyorum duygusal bağın daha önemli olduğunu düşünüyorum. Anne sütünü kesmenin yolu varmı beze falan olmadan agri olmadan? Lütfen anlayın beni ve yardmci olunuz.