Kızlar merhabe bundan 2 gün önce nstde hafif sancı çıktı. Alttan muayene ettiler nişanım geldi sonra ama ağrım biseyim yoktu. Bugün karnım aşırı kasiliyo kasılmam var ve sırtım çok agriyo kasıklarım da öyle çok çok çok az bı ağrı gibi var sizce doğum belirtisimi?