Bengeldim bende 28 29 gunde oluyorum ama söyle yumurtlamyi gec gordugumuz aylarda adetimiz gecikir mutlaka benimde 15. Gunde bu kadar koyulasti 16 da catladi. Testi yapmaya devam edin siliklesirse catlama olusmus demek oluyor zaten. Her ay pik goremeyebiliriz. Ama yinede degerlendirin bu gunleri