malefiz Sevgili anneler ve anne adaylari merhaba, dogumum yaklasti doktor arayışı içerisindeyim. Normal dogum istiyorum bi aksilik olmazsa. Doktorun anlayisli kibar ve sakin bir insan olmasi benim icin cok onemli. Medipol Hastanesinde var mi boyle onerebileceginiz bir doktor. Şimdiden cok tesekkur ederim.
Liyasmum malefiz valla ben ulker heyderovaya gidiyorum , çok memnunum , bir de sedef hanım varmış onu çok fazla övüyorlar
nurcmr malefiz ben Zeynep akçöltekin hanıma gidiyorum yine burdan tavsiyelerle gitmiştim ben de çok memnunum çok kibar güzel ilgileniyor
agizemnaz malefiz Geçen ay doğum yaptım ve doktorum Ülkar hanımdı kesinlikle tavsiye ederim anlayışlı Güler yüzlü işinin ehli kendisi genel anlamda bir aksilik olmadığı sürece normal doğum yanlısı
malefiz Liyasmum sedef evet bi arkadasim onda sezeryanla dogum yapti a memnun kaldi ma ciddi bir kadınmış mizaci sertmis biraz . Ulkar hanim nasil peki yaklasimlari sıcak mi? bir de normal dogum yanlisi mi acaba?
Liyasmum malefiz ulker hanım çok şeker ya , çıtı pıtı birşey zaten çok seversin ☺️ İstemediğin hiçbirşeyi yapmıyor , çatı muayenesinde bile sürekli soruyor , iyi misin , acıttım mı vs diye , çok düşünceli , ben çok memnunum
malefiz Necla1 🙈🙈 ayy gidim barii🙈 siz kacinci ayinizdasiniz Liyasmum cati muayenesi olduğunuza gore dogumuz an meselesi 🥰
didemakk Canankk Bende ayşe kavasoğluna gidiyorum henüz bir kere muayenesine gittm sorma fırsatım olmadı, sez ya da normal doğumla ilgili ciddi yönlendirmeleri oluyor mu acaba, akışına mı bırakıyor çevremde istemeyerek sez. E yönlendirlen çok arkadaşım var. İnsan tedirgin oluyor
malefiz malefiz @Liyasmum @Necla1 agizemnaz Kızlar tavsiyenize uyarak gittim hastaneden yeni geldim şimdi. Ülker hanim muazzam bayildim. Cok ilgili, çok guzel detay veriyor, her seyi anlatiyor. Genc cok tatli ve baya bilgili bir doktor. Tesekkur ederim sayenizde onunla devam edecegim 🙏
Rehesyksktp Bende Zeynep Elmalıya gidiyorum çok titiz hiçbirşeyi atlamayan bir doktor güleryüzlü ve ilgili 😊