VEYASS Petrichor bende 32+4 haftaligim hamile olduğumu ogrendigim andan beri kullanıyorum doğumdan sonrada 40 gün kullanicam ama ben karımdan hiç yapmadım çok acıyor diye hep koldan yapıyorum
Petrichor Cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar Allah hepimize kolaylık versin iğneler de şifa olsun inşallah sağlıkla kavuşalım çocuklarımıza