Snmdrm Meraba imom omega kullanıyorum 2 tane içtim sanırım bugun hatırlamıyorum da tam anlamıyla kusamıyorum da sıkıntı yaşarmıyım bebeğim için cok acil lütfen korkuyorum
iremss Snmdrm sakin ol canm vitaminin fazlası idrarla atılır imom değil başka multivitamindw olsa bu böyle
Snmdrm Hatırlamıyorum ama 1 tane de içmiş olabılırım deliricem sıkıntı olur mu bılmıyorum tam anlamıyla hatırlamıorm
Askiletotomsu Snmdrm canım hiç birşey olmaz idrarla atarsın Yarında icemezsin Yorumum ikna edici olmazsa doktoruna veya sağlık ocağındaki ebeye yazabilirsin 🌺
Snmdrm Kusmaya çalışıyorum olmuyor az bişey bile cıkartamadım ki . İçtim sonrada acaba içmişmiydim die kafama takıldı hatırlamıyorum da cıldırcam .
Snmdrm iremss öyle mi diyosunuz psikolojık olarak sanki yok midem bulanıyo kalbım agrıo gibi gelmwye başladı oyle hissedıyom kafama takdıgım için sanırım
iremss Snmdrm mide bulamtısı bi ihtimal olr çnkü normalde de kullananda oluyo ama diğerleri psikolojik