semadmrds Merhaba anneler 36 haftalık gebeyim.ikinci doğumum ama üzerimde hep bir tedirginlik var Doğumda ölmekten çocuklarımın annesiz kalmasından istemsizce korkuyorum ve Doğuma bu şekilde girmek istemiyorum üniversite hastanesinde olacağım doğumu onunda tedirginliği var ilk bebeğimde özelde Doğum yapmıştım.ya bi aksilik çıkar düşüncesi var hep.biraz taktiğe ihtiyacım bar galiba 🤷🏻♀️
melisoylu semadmrds Olumlu düşünmek çok çok önemli. Her şey normalse ve bir problem durumu yoksa, bu düşündükleriniz size uzak. O yüzden, siz iyi düşünün, bebeğiniz de iyi hissetsin.😊 Şimdiden başarılı, sağlıklı bir doğum diliyorum.
Seymahamza semadmrds bence kafanızdan bunları atın o bebeği canı anne rahmine yerleştiren elbette ki size de bebeklerinize de merhamet gösterecektir sadece dua edin kafanızdan vesveseleri silin olumlu güzel şeyler düşünün kendisine sığınanları darda koymaz yaradan
Taila Postunuz yukarda kalsın diye yazıyorum sanırım normal olacak o yüzden bu tedirginli benim ilk sezeryan buda öle olucak korkum yok şükür ama olumlu düşünün mazAllah panik atak olursunuz kolay geçmiyor Allah korusun çok takmayın annemde var ondan biliyorum geçmeyen bir dert Allah kimseye vermesin çok takmayın burdaki arkadaşlar da içinizi rahatlatır yorumları ve tecrübeleri ile sizde Allaha emanet olun inşallah sorunsuz atlatacaksınız pozitif düşünün derim..
semadmrds Hepinize çok teşekkürler ve hepiniz bir o kadar haklısınız sağlıklı doğumlarınız olsun inşaallah