Ben belirti aramayacağım dedikçe tuhaflıklar beni buluyor galiba 😄 ya çok erken biliyorum belki ilgisi bile yok ama sormak istedim aynı durumu belki yaşamış olan vardır. Bu gün yumurtlamanın 3 yada 4. günü , aniden gözlerim karardı, ölçüyoruz tansiyonum 8/5 çıkıyor, tatlı tuzlu yiyorum düzelir gibi oluyor tekrar düşüyor, eşim hamile misin acaba dedi, he canım öyle kolaydı hemen dedim😄 sonra aklıma takıldı internetten baktım evet tansiyon düşüklüğü var belirtiler arasında ama kimsede dememiş ki en erken şu zamanda başlar diye. Bende sizlere sorayım dedim hiç bu kadar erken yaşayan var mı? Psikolojik olmadığı kesin.