Kızlar selaam.Gebeliğinizin ilk 3 ayı nasıl geçti?Doktorum günlük hayatına devam edebilirsin dedi ama çevrem hep 3 ay çok dikkatli olmam gerektiğini söylüyor.Kalkma,uzan vs vs.Bu kadar kendimi hayatta soyutlamama gerçekten gerek var mı sizce?Sizler nasıl geçirdiniz?