Yagmurmasal Akyldygu merhabalar benimde ciktinmalesef diyete başladım ama çok şükür diyetle beraber şekerdede düşme başladı yoksa ilaca başlayacak demişti doktorum🥺😔
Tueaksy Akyldygu gebelikte zaten cikiyo bende şeker yükleme testi yaptırdım ama keşke yaptirmasaydim şekeri yüklediler resmen çocuğuma
Devaaaa Elif13t ben uyanıyorum açıkçası. Sabah kahvaltım 11 gbi oluyor 2 3 gibi ara öğün alıyorum sonra akşam yemeği sonrasında meyve süt falan oluyor
Akyldygu Elif13t kahvaltıda bol domates salatalık zeytin yerine ceviz yiyorum 2 adet öğlen ve akşamda yoğurt yeşillik olmasına özen gösteriyorum evdeyken sıkıntı olmuyorda bir yere gittiğimizde sıkıntı oluyor 🤦♀️
Akyldygu Tueaksy keşke yaptırmasaydınız ben anlamıyorum zaten o şekeri tatlı yediğimizde bebeğe yüklüyoruz doktor bana diyo ki niye yaptırmıyosun dedim neden yaptırayım zaten yüklüyorum 1 baklavaya eşit değil mi evet dedi dahada üstelemedi
Elif13t Devaaaa benim de öyle bende sabah 11 yada 12 gibi kahvaltı yapıyorum. Akşam yemeklerinde ne yiyorsunuz.
Devaaaa Elif13t çorba hergun oluyor mutlaka. Onun dışında patlıcan, kabak, ıspanak, nohut, yeşil fasulye, et, tavuk falan yapıyorum değişik değişik
Elif13t Devaaaa çorbalarda un olmasın deniliyor. Çorbaların çocgunda da un var. Nasıl yapıyorsunuz çorbalarınızı
Devaaaa Elif13t bende sordum doktora ama sıkıntı olmaz dedi bi tabak tarhana çorbası içiyorum en fzla
Yagmurmasal Akyldygu ölcmuyomu yakınlarınıza eczane varsa bı gösterin benim aldığım yer sorun olursa getirin hemen bakarız dedi
Akyldygu Yagmurmasal ölçüyo ama başkasının cihazla ölçtüğümdr daha düşük kemdi cihazına ölçtüğümdr hdaha yüksek çıkıyo
aslii16 Akyldygu cihazdan mi kaynaklanir bilmiyorum tabi onu gosterirsiniz fakat soyle bir durumda var bende seker hastasiyim ayni cihazda iki kere arka arkaya olctugumde veya sag ve sol parmaktan olctugumde de farkli farkli cikabiliyor bu durumu perinatoloji dr sordugumda evet oyle oluyor dedi