tazebiranne_hg04 Crnn_1 bio oil kullanıyorum karnıma 0 çatlak keşke heryerime kullansaydım 7 aylık hamileyim
Begumergun Crnn_1 nerdeyse 37. Haftama giricem elime ne geçtiyse sürdüm önemli olan nemli tutmak bio oil, bebe yağı ve özellikle badem yağı çok kullandım
Mervedez159 Crnn_1 balla biooil kullanıyorum bide aynısefa balsamı ama hiç bişeye yaramadı genetik benim yani çatlıycaksa çatlıyo ne kullanırsan kullan