Mrvtyzcglu Kızlar 6 ay önce hamileydim kese göründü fakat bebek yoktu kürtaj oldum çok üzüldüm . Rabbim nasip ett şuan hamileyim kese göründü kalp atışı için bekliyorum sizce nelere dikkat etmem gerekiyor ? Biraz korkuyorum :(
tazebiranne_hg04 Mrvtyzcglu Meryem suresi dinleyin yapmanız gereken birşey yok Allah nasip ederse olur bol dua edin ❤️
Ada9y Mrvtyzcglu Bende kalp atışını bekliyorum Canım biliyorum zor ama iyi düşünelim herşey Allahtan..
Tugcek33 Mrvtyzcglu kıyamam🥺 lütfen iyi düşün bende eski yaşadıklarımı unutup yeni gebeliğime odaklanmak istiyorum. Kötü şeyleri unutalım bu defa sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi canım inşallah🥰
minikmucizemmmmmmm Mrvtyzcglu canım uzanma sağa sola, ağır kaldırma, en azından bebek 3 aylık olana kadar bu gibi şeylere dikkat et, yediklerine dikkat et umarım tutunur sana içini ferah tut 🌸🤲🏻
Nisanur18 Canım bende bir tane kürtajım var bebek kalp atışları duymadık ama içini ferah tut. Ne kadar pozitif olsan ve güzel düşünsen daha iyi.
Mrvtyzcglu Nisanur18 ya bende çok korkuyorum biraz stres oluyorum açıkçası oda çok zararlı nasıl kurtulacağım bu stresten bilmiyorum
Nisanur18 Ben şuan 9 haftalık hamileyim üstelik yatıyorum çünkü düşük tehlikem var ama pozitif düşünüyorum ve Kendime ve bebeğime Allaha emanet ettim
Mrvtyzcglu Nisanur18 Allah’ın izniyle inşallah sağ Salim kucağına alırsın . Kalp atışlarını duymayı okadar çok istiyorum ki inşallah nasip olur
Ada9y Mrvtyzcglu 5+4 üz Canım doktor kese gözükmeyebilir çok erken dedi ama gösterdi şükürler olsun ayın 20 sinde kalp atışını dinlemeye gidicez