esmaninbebegineva Kızlar 36. Haftama bugün girdim sabah nstye bağladılar düzenli sancı çıktı iki gün sonra tekrar gel bakalım dedi. Buna benzer bir şey yaşayan var mı erken doğum olur diye korkuyorum
Begumergun esmaninbebegineva 36. Haftana girdiğin an erken doğum diye bişey kalmıyor o saatten sonra bebek ne zaman isterse gelebilir
Acemianneee08 esmaninbebegineva 36 hafta sonrası miadında doğum kuzum hiç canını sıkma istediği an gelebilir kolay kolay problem yaşamazsın 🤲🥰 Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın inşallah
esmaninbebegineva Acemianneee08 Âmin canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için cümlesine inşallah❤️