aslinur21 bende de 18 haftadan itibaren iki böbreğimde de büyüme olduğunu söylediler, kesinlikle stent takalım bu haftada başladysa çok büyür dediler, taktırmadım. Enfeksiyon için ilaç vs kullandm bdaha kontrole gtmedim şmdi 31. Hftamdaym gideceğim kontrole sadece enfeksiyon devam ettiği için hala stent taktırmayı duşunmuyorum çunku ağrım sadece susuz kalnca ve çok yorulunca oluyor.