Deletedmom_85 takviye alıyormsn canım dışardan? Benim ilk denediğim ay sanırım kimyasal oldu emin değilim tam. İdrar testim pozitif çıktıktan sonraki gün kan verdiğimde değerim 2 buçuklardaydı iki gün gecikmeli ve baya pıhtılı kanamam olmuştu. Geçen ay hiç gecikmeden çat diye oldum sırada bu ay bakalım inşallah sürpriz yapar sana da bana da 🥹🙈