Mellllllll Haftadayız bi kaçgündür sert tekmeler yerini hissetmeyeceğim kadar hafife indi, ve azalma var doktorum 1 saatlik uzak mesafede, nst çektir göreyim dedi. Başına gelen var mı? Neden olur? Tatlı yesemde çok fark etmiyor. Bide özel hastanede nst ücreti ne kadardır?
tazebiranne_hg04 Mellllllll 28 deyim benimde hafif hareketleri var ama 28. Haftadan sonra hareket takibi yapın diyor doktorlar eğer ufak da olsa hareketlerini hissediyorsanız normal illa sert tekmeler atmak zorunda değil