Mucizem_00 Kahvaltıyı zaten öğlene doğru ya da öğlen yapıyorum. Ara öğün olarak türk kahvesi ve bitter cikolata, ceviz, kuru kayısı, incir falan yiyiyorum. Çok açsam önceki günden kalan çorba veya yemekten birkaç kaşık yiyip aksam yemeğini de 6 ya doğru yiyiyorum bu şekilde öğlen yemeğine gerek kalmıyor.