_peritozu Kızlar her gün kan alıyorlar mı yoksa günleri mi var acaba? Eğer pozıtıfse doğum doktorum muhtemelen 2 hafta sonraya randevu verir o zamana kadar birkaç kere beta değerime saglık ocagı bakar mı ya da hiç ugrasmayıp öZelin aciline mi gideyim
Sevilayozdemir _peritozu kuzum sabah 11 e kadar kan alıyorlar sağlık ocağında testi yaptır sana bir şifre vericek oradan sonuç aynı gün çıkıyor ama geç çıkıyor akşam 11 gibi çıkıyordu. Senin en doğal hakkin özele boşuna gitme sağlık ocağı birde aynı saatler içinde oluyor kan testleri iyi oluyor. Özelde kan testi parasını de muayene ücretine verirsin sonuç değişmiyor nasılsa insalllah vardır kuzum. Ama mutlaka doktorundan kon sonucu bakabilecegin bir şifreyi işte yoksa ertesi günü doktordan alırsın sonucu ☺️
tupbebekannesi123 _peritozu sağlık ocağına göre değişiyor arayıp bilgi alabilirsin ya da devlet hastanesinin acilinden giriş yap
myangelson Bizim burada hergun bakılıyor ilçeye göre değişebiliyor mesela küçük yerlerde haftada 2 gün oluyor
Sevilayozdemir _peritozu ne demek canım benim bilgi paylaşınca güzel 🧡☺️ beklediğim güzel sonuclarla insalllah 🤲