Mehtapkz ben rahim filmi çektirdim ay hamile kaldım öncesinde olmuyordu prolaktin hormonum yüksekmiş birazda kilo fazlalığım vardı 10 kilo verdim diyet,yürüyüş sonrasında 2 ay vitamin desteği gördük eşimle birlikte doktor en son birde rahim filmi çektir bakarsın olur dedi gerçekten o ay hamile kaldım çok şükür 10+1 olduk Allah tüm isteyenlere nasip etsin inşallah