121 aynen öyle canım geçen sene filan olsa belki idare edebilirdik ama bu sene her şey ateş pahası. Bebeğin de bir sürü masrafı oluyo daha da olacak. Bir maaşı gözden çıkarabilecek durumda değiliz maalesef. Evet herkes çocuğunu kendi büyütmek ister ama maddiyatı da önemsemek zorundayız. Eşim pek istemiyor çalışmamı ama ben çocuğuma rahat bakacağım diye eşimin ay sonunu getiremeyip üzülmesine de dayanamam. Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın, hepimize kolaylıkla bu süreci atlatmayı nasip etsin inşallah