Bnmv-1 Kızlarrr benim gibi sabırsızmısınız ben cinsiyeti acayip merak ediyorum sanki günler geçmiyoe gibi şuanda daha yeni gebeyim 10+3 merak ediyorum kaçıncı haftada öğreniliyor sırf cinsiyet öğrenmek için özele gidicem devlet galiba hemen söylemiyormuş
hunilimom Bnmv-1 devletten değil de doktordan doktora fark ediyor 😂 ben 12. Haftada gittim söylemiyorum yanılma payı çok yüksek diye ben geç öğrenmek isteyen taraftayim iki gebelikte de geç öğrendim 17-15. Haftalarda
Bayancorek Bnmv-1 13. haftada öğrendim. Çevremde çok sonradan cinsiyeti değişen bebek oldu , o yüzden her ihtimale karşı bekledim ben kaptırmadım kendimi ama değişmedi. 18. haftaya kadar bekledim belki değişir diye. 🌸🙈😂
Bayancorek Bnmv-1 Bende doğru olduğuna inanıyorum. Hurafeler vs. hep kız çıktı kayınvalidem çevremdekiler falan inatla kızın olacak diyorlardı, bende yoo hayır oğlum olacak diyordum, oğlum oluyor şimdi. Anneler hissediyor bence gerçekten. 🌸🤗
ipek_54 Gebeyim15 sen yine iyisin ben 21 +3üm hala öğrenemedik 5 gün sonra detaylı ultrasonum var o zaman öğreniriz inşallah 😂😂
Sarahh Bnmv-1 kızımda 12 haftada bu hamileliğimdede 15 haftada öğrendim. Bu doktorun tercrübesine bağlı bişey bazı doktorlar 11 hafdada söylüyor ve değişmiyorda
minikkusum123 Bnmv-1 15+6yım devlet hastanesine gidiyorum dün doktorum kıza benziyor dedi bende hep kız hissediyordum zaten bakalım bi dahaki kontrolde kesinleşir artık 😊
Bnmv-1 minikkusum123 yaa anneler hisseder ben kesinlikle hislere inanıyorum bende erkek hissediyorum 🙈
aslansmommm Bnmv-1 16 da öğrendim ben. Kardeşim mesela öğrenemedi pozisyonundan dolayı bebek donmedi bir türlü 20. Haftaya kaldı bazen napsan olmuyor inşallah inat etmez miniğin 😊
minikkusum123 Bnmv-1 hep kendi bebekliğimi gördüm rüyalarımda surekli kız isimlerine baktım demek ki doğru çıktı hislerim 😊rabbim sizinde gönlünüze göre versin sağlıkla inşallah 🌸💗