21 haftalık olduk bulantılarım hala devam ama çoğu zaman böyle gözlerimden geliyor bulantı telefona gün ışığına televizyona vs bakamıyorum baktıkça kusuyorum gözlerim ağrıyor bulantı yapıyor bu durumu yaşayan var mı? Göz doktoruna mı gitmem gerekiyor? Nedir sizce bu bilgisi olan var mı?