ozgnr-Al bende 29+1 im dün gece sol kasığıma bıçak gibi ağrı girdi sabah hemen gittim doktora sancı gecirmissin dedi ciğer gelistirirci iğne yaptı bol bol istirahat et dedi. Şükür ki açılma ve rahim ağzında kısalma yok 🙏 sizde bı gidin bence bana gece acile görseydim keske dedi çünkü hemsirem