Devlette doğum yaptım ve memnun değilim tabikide ama çok şükür kızımı sağlıklı kucağıma aldım önemli olanda bu. Beni psikolojik olarak çok yıprattı. 4 cmle doğum odasına çıktım bir doktor geldi daha 3 cm yolun var biraz dedi gitti. Akşama doğru başka bi doktor geldi bu arada gelen giden herkes çatı bakıyor sürekli, oda suni sancı verelim gelmeyeni yukarı yanıma sezeryana dedi çekti gitti. Sonra başka bir doktorda akşam geldi benim suyumu patlattılar onun için çubuk gibi bir şeyleri var. O anı hiç unutamam berbat bir andı. Suyumu patlatınca yeşil renk gelmiş yani bebek kakasını yapmış acil sezeryana döndü olay o halimle her yerim su kan o panikle ağlaya ağlaya sezeryana gittim. Ben başımdan geçeni anlatmak istedim herkesin kötü olucak diye bir şey yok bana öyle denk geldi. Allah herkesi işini düzgün yapan insanlarla karşılaştırsın gerçekten. Neyse bütün herşeye rağmen kızım sağlıklı şükür 🤲🏼