Dün gece 4 de bir sizinti oldugunu fark etdim kendi kendime dedimki belki idrar kacirmisim tuvalete gitdim geldim biraz geçtdi bir daha sizinti geldi ve saat başi ve ya dakika başi sizinti yine geliyo “oxur dilerim her kesden” iç çamaşrimi kokladim idrar kokusu gelmiyodu sonuçda idrar kokusu beli olur kotü kokar ama kokmuyodu ilk gebeliyim 38 hafta 1 gunluk gebeyim bilen arkadaşlar yaz bilmir lutfen