Pembe akıntım geldi. Hemen doktora girtim. Kesenin şekli bozulmamış. Büyümüş ve duruyor dedi. Proton iğne oldum. Uzanıyorum şimdi. Bir hafta rapor verdi. Zaten sabah akşam progestan ilaç kullanıyorum. Kansulandırıcı ve aspirinle beraber. Yaşayan arkadaşlar var mı acaba? Çok üzülüyorum😔 daha önce iki kaybım var