Sevot Gebelikte lazer epilasyon yaptiran var mi? Iki doktorda yaptirabilirsin sıkıntı yok dedi. Ama epilasyon merkezlerinden bazıları önermiyoruz diyor
minikkurabiyelerinannesi Sevot iki doktora sordum ikisi de kesinlikle yaptıramazsın dedi. Bende yaptırmıyorum zaten gebelikte bir faydasını göreceğimizi düşünmüyordum hormonlar falan tüylenme sorunu oluyor ☺️
Sevot vesilece bazı yerlerde 2. Trimesterde yapılabilir diyor genitale bile. Sadece 3. Trimesterde acıya bağlı kasışma olabileceği için önerilmiyor. :( jiletler alerji yapıyor. Napıcam bilmiyorum
cagla0cagla Bende kullanıyordum 5 haftalıkken öğrendim ve doktorum önermedi bıraktım zaten 6. Aydan sonra karnımdan hiçbirşey yapamaz oluyorum o yüzden doğumdan sonraya erteledim kendimi aynı şekilde hormonlardan dolayı yapmakta çok faydalı olacağını sanmıyorum zaten
JJ19 Hamileligimin 3 ayından itibaren doguma kadar her ay yaptırdım hiç bir sıkıntı olmadı, 3 cü aydan itibaren karın ve bel yaptırmamak şartıyla hiç bir sorum yaratmıyor