teacher Bende 24+4 haftalık hamileyim.. Doktor randevum 26+4 e geliyor.. Bakalım isteyecek mi.. Eğer isterse yaptırmayı düşünüyorum.. Allah korusun şeker varsa bebeğe zarar vermek istemem.. Zaten çok şeker tüketen bir insanım.. Varsa en azından diyetle filan önüne geçilir erken doğum,ölü doğum riskleri varmış Allah korusun😞