Mucize92 ben bankcym işim gereği pc başnda oldğu için bnde iki kolda dirseklerde snir skışması vardı karpl tünel deniyo bileklerdede var,doktor bi ilaç yazmştu giç faydası olmdı arkdşmn önerisiyle benexol b12 kullandm 2-3günde uyuşma geçti,doktoruna bi danş uygun olrsa tavsiye ederm vitmn ekskliğide çok etkliyo