Kızlar 17 sinde sezeryan olacağım. Doktorum spinal veya genel diye birsey demedi. Ben genel anestezi istemiyorum tansiyonlarim bu ara çok yüksek gebelik hipertansiyonu var zaten. 15.9 falan çıkıyor bu sıra ilac kullanmama rağmen. Bu durumda spinal mi yapıyorlar genel anestezi mi biliyor musunuz. Sanki tansiyon sorunu varsa genel anestezi yapılmıyor diye biliyorum ama doğru mu