İyi günler 3 ay klomen ve 3 ay letu kullandım. Bebek olmayınca başka doktora kontrole gittim. Doktor çocuk olmaması için hiçbir engel yok herşeyin mükemmel. Yalnız ilaçları kullanma ileride rahim kanserine sebeb olur. Hiçbir sıkıntın yok ama için rahat olsun diye rahim filmi cektir dedi. Sizce ne yapmalıyım. Çok kararsızım.