Hanımlar merhaba persembe günü memleketime gidiyorum gittiğim gün 21 haftalık olacağım. Doktorumla görüştüm rapor da aldım her ihtimale karşı. Hiç bir sakınca yok dedi . Ama ben hamile iken ilk defa uçağa binecegim heyecan yapıyorum. Hamileyken ucak yolculuğu yapan var mı nasıl geçti?