AyseErdal Aklıma gelen bir şey yok ama, bilmiyorum yine de neden olduğunu. Ellerim şişti gerildi iyice, kıpkırmızı ve yanıyor. Acıyı kaşıntıyı çekmekten çok, bu durum farklı bir şeyin habercisi olup, bebeğe bir zarar veriyor mudur diye endişe ediyorum. 😔 Sağ ol cevapladığın için.