Bende de oldu bı idrar tahli verin içiniz rahat olsun bazen enfeksiyon san olabiliyor bende de var çok yorma kendini birde ağrı girince ağrımaya tarafa yat ve diğer tarafı kolunu uzat gererek bı süre ağrı gidene kadar yat bana iyi geldi inşallah sanada iyi gelir eskisi kadar olmuyor ama arada oluyor yorulunca bide akşam yemek yedikten sonra daha çok olurdu 34 haftalık hamileyim .