Pyrzhln21 sezeryan doğum sonrası gaz çıkarmak ve büyük abdeste çıkmak önemli. Ben uyusukluğum tam geçmeden gaz çıkardım hastane den çıkmadan da büyük abdeste çıkmıştım neden önemli diye sormadım da doktor süper demisti ameliyatla alakalı bir durum herhalde 😂💜