Merhaba benimde eşimle kan uyuşmazlığımız var , 9+2 deyim. Süreciniz nasıl ilerledi ben de kanama olur diye korkuyorum çok şükür şu ana kadar bir şey yok ama doktor kanaman olursa gel dedi , sizde nasıl oldu hemen doktora gittiniz mi, neden düşük riskiniz var