Mhra-35 ilk tavsiyem bebeğine odaklan hiç bir acı hissetmiyorsun. Ben belden aşağı uyuşturma oldum. Damar yolu açılması gibi acıdı o kadar. Doğum sonrasında bol bol yürü gerçekten çok iyi geliyor. Hoşaf iç sütüne çok yardımcı oluyor. İlk süt gelmemişti benim gelmeyecek bebeğim aç kalacak diye korkmuştum ama gerçekten yersiz bi korkutmuş gayet sonrasında sütüm geldi. Bide bir dua var sezeryan süresince okudum asla birşey hissetmedim çok güzel geçti. Sümme sebila yesserah dua bu tavsiye ederim