Gulo0106 tam da böyle oldu sallamak gerekti bende park beşik aldım montesorri odada bekledi bir yıl yeni yeni kullanmaya basladık park besikte kardesine kısmetmis😂 bide benim bir numara kolikti pusette sallamak bile fayda etmiyordu en sonunda elektirikli besik almıstım😂 ama artan fiyatlardan ötürü müsait odan varsa al derim ben 2 yıl önce 600e yaptırdım simdi 1200 diyor mobilyacı