Lucky Merhaba arkadaşlar lekelenmem için doktor bu iğneyi verdi ilk iki kullanımımda kanamadan sonra vuruldum kanamayı kesti son iki seferdir ne zman vurulsam adet kanaması gibi kanamam geliyor sancıyla bir acaba bana yan etkimi yapıyor ? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
Sedem Lucky kahve rengi olabilir benim öyle olmuştu ama agri olmamıştı birde kaçıncı haftadasınız? Birde endişelenmeyin belki oda tetikler
Lucky Sedem Sedem normal adet kanaması gibi geliyor birkere akıyor sonra kahverengiye dönüyor birdahaki iğneye kadar kayboluyor iğne yaptrdgm akşam başa sarıyor😞
Sedem Lucky bencede doktorunuza danışın bebek sağlıklı olduğu sürece kanamalar geçici diyorlar ama mutlaka kontrol olun
Lucky mucizemizibekliyoruzz gecen sefer söyledim çok ilişkilendiremedi doktor sabah gene gidicem aynı durum oldgu için zaten . Belki böyle birşey yaşayan vardır die sormak istedim