Merhaba ufak bir trafik kazası geçirdim 20 haftalık gebeyim ve ayak üstüne basamıyorum,elektrik çarpıyor gibi oluyor oturur halde de ayak şişip morarıyor.. sürekli yastıkla havada tutuyorum. İki doktora gözüktüm doktorlar 15gün sonra kurşun geçirmez yelek ile mecburi çekelim röntgen diyorlar kırık mı çıkık mı çatlak mı anlamak adına. Ama çok korkuyorum bebek için, inanın ki ağrı kesici bile içmeyen biriydim, başına böyle bir olay gelip röntgene veya Mr a giren var mı?