ftmaozdmr 36 haftalık olduk 4 haftadır bi kaşıntı bi pişik gibi doktor mantar dedi verdiği kremi kullanıyorum ama geçmedi sirkeli suyla dezenfekte ediyorum her wc girdiğimde peki doğumda da olursa geçmezse bebeğe geçer diye bişey duydum aranızda başına gelen olan oldumu acaba??
melisa_serkan ftmaozdmr fitil iste doktorundan en etkilisi o ayrica günlük ped tak selpak kullanma selpak mantari tetikliyor günde 3 kere pedi deyiş
Yagmurs Merhaba, ben bu sorunu hamileliğim boyumca yaşadım. Şuan 38+1 deyim hala devam ediyor, kullanmadığım fitil krem kalmadı geçmiyor malesef. Akıntı çok olduğu için sürekli o bölge ıslak kalıyor ve tekrarlıyor. Doktorum bebeği etkilemez doğumda korkma dedi.