Merhaba anneler bende cuma günü 29 haftalıkken erken doğum yaptım çarşamba günü suyumun gelmesiyle acil yatış yapmıştım o zaman ciğer geliştirici iğne progestan herşey yapıldı suyun durması için durmadı doğuma alındım şuan bebeğim küvezde süreç uzun olacakmış ama benle aynı şeyleri yaşayan annelerden fikir almaya ihtiyacım var sütü sağıp koyuyorum ama çok az geliyor sizin sonradan geldimi bu arada bebeğim 1500 kiloydu doğumdan sonra 1150 ye düştü😔