30 larımdaydım sanırım bende yaşadım kuzum bu durumu gittim doktora hareket halinde dedi. Bazen çok uyuyorlar hiç tasalanma bazen çok hareketli bazen az hareket ediyorlar. Yorduysan kendini biraz dinlen çikolata falan ye biraz. Düzelmezse görünürsün bi doktora. Ama endişe edilecek bir şey yok benim ki iki üç gün çok az hareket ediyordu sonra topladı kendini ☺️🙏🏻