Ezgiezo Dün kontrolum vardı 36 haftalığım bebeğimin kilosuna 2.700 dedi doktorum minyon bi bebek olacak dedi haftaya gün verecek 3 kiloyu tamamlasın istiyorum ama doktorum biraz zor dedi böyle olupta kilo alan oldumu bebeginde yardımcı olurmusunuz
girl_boy_annesi Ezgiezo benim 38. Haftada 2.700 dü kızım 39+4 tam 3 kilo olarak doğdu evet minyondu ama doğurması kolay oldu hiç dikişim olmadı önemli olan sağlıklı doğması doğurduktan sonra şişirmiştim ben onu
Niss1 Ezgiezo Birebir bu durumu ablası yaşamış biri olarak muz ve cevizi sütle blender dan geçirip içmeni öneririm özellikle tok karnına bebeğe çok güzel kilo aldırıyor
Sarahh Ezgiezo problem edicek bişey değil merak etmeyin, doğumada daha haftalar var muz tüketin hem onların söylediği kilo aynı oluyor fazla veya az ola biliyor
Halime90 Ezgiezo kiloya takmayın önemli olan sağlıklı olması . Her gün ceviz muz kaşar peyniri yumurta tüketin
Prensesss123 Ezgiezo kız benim 39 haftalık 2900 dr um gelişim geri dersem taş olurum daha ne istiyorsun gayet iyi ölçüleri diyor ☺️ 2.5 3.5 arası normal diyorlar zaten
Ga0312 Ezgiezo bence gayet normal zaten ultrason tam çıkartmıyor ki kiloyu 100-200 gr oynuyor sana tavsiyem şu son 1 haftada bol bol muz ye . Sütlü nesguik toz olandan yap iç . Bebe bisküvisi ve süt bunu da yap
Gorkeminannesi Ezgiezo bana da 2200 demisti 36da cok zayif gelişim geriliği olabilir sezaryenle alalım demisti ertesi gün baska hastaneye baska doktora gittim 2600 cikti orda ve oglum 3190 doğdu 40+5te
Arslanyavrusu123 Ezgiezo 36hafta 2700 hiç az bi takam değilki bu doktorlara ne oluyor anlamıyorum 4 kilo üzerinden değerlendiriyolar bebekleri hiç sakın kafana takma kilosu çok iyi
SunnyG Zamanında doğan bebek için konuşursak 2,5 kilo doğan bebek ile 4 kilo doğan bebek çocuk doktorunun gözünde aynıymış. Kilolu bebek sağlıklı zayıf bebek sağlıksız diye genel bi kural yokmuş.
Esmaonur Ezgiezo 36+0da 2650 gramdı, 38+0da doğum yaptım 2980 doğdu. Üç kiloyu rahat görürsünüz 38. haftadan önce doğum olmazsa