56esen56 Salı günü hastaneye gittim iki üç santim açılman var dedi doktor eve git bil bol yürüyüşünü yap düşünü al eşyalarını hazırla her an doğum olabir dedi ve hala hiç bir sancı belirti yok böyle olan var mı ve üçüncü doğumum olacak
Prensesss123 56esen56 ben 😅😅 benimde 3. Doğumum olacak 2.5 3 cm açıklık salı gününden beri dün nişanım geldi ama bugün dr gittim rahim ağzı sert dedi 39+3 oldu🥲
esgun 56esen56 ben 😀 pazartesiden beri 2 cm açıklıkla bekliyorum 🤷🏻♀️ Nstde de sancı çıkmadı ben de sancı hissetmiyorum
Selindora 56esen56 benim 3 haftadır 2 cm açıklığım var. Rahim ağzında yumuşamış dedi.5 gün oldu nişanım geldi. Ama sancı vs hiçbirşey yok.Pazartesi 40. Haftam bitiyor. 41 giriyorum galiba sezaryen randevusu veriri bu hafta.
esgun 56esen56 yok bahsetmemişti ama dün akşam suyum geldi. Suni sancı verdiler ancak bebeğimde 2 tur kordon olduğu için aşağı inmedi açılma olmadı kalp atışları değişince sezeryanla doğurdum çok şükür darısı başınıza kızlar