ZA0707 37+6 yım. Normalde diyetle düzene giriyordu ama bazen kaçırıyorum artık ve bu hafta 200 ün üzerini sık gördüm. Doğumda falan birşey olur mu? Acaba doktor insüline başlayabilir mi yoksa geç oldu mu der?
benimmdunyamm ZA0707 200 riskli bir rakam bence sen bir dahiliyeye git doğuma kadar en azından baslar insülin