Merhabalar 7 haftalık taze bir anne adayıyım. Kanamam oldu doktora gittim kanama yolu görmediğini başka kanamam olursa gelmemi istedi. Doktora gittikten sonra 1 hafta izinli oldum tüm gün yattım bir gün ev temizledim ertesi gününde kanamam oldu biraz sizce nasıl yol izlemem gerekiyor ? Kaçıncı haftaya kadar kanamalar normal Dİr ? Şimdiden teşekkürler