Serap_35 Bende aynı haftadayım. Benim sürekli hapşurunca ayakta bi anda akıntı geliyor. Doktor hamilelikte akıntının normal oldugunu baskı nedeniyle de ıslaklık sürekli olabileceğini söyledi. Su olsa zaten bildiğim kadarıyla daha çok ve tutamayacağız bir cinsten gelir. Ama siz yine de acile gidin, böyle olunca bende korktum.