Efuli53 Arkdaslar hangi bez hem iyi hem uygun sizce?? Ve kaç kutu yeni doğan bez almamız gerekicek???
Deletedmom434 Efuli53 bez stoğu yapmayın derim bebiş pişik olabilir bezler elinizde kalabilir yada bebeğiniz kilolu olur 1 numara olmaz atıyorum 2 numara olur
EmelBG Efuli53 Canım bebeğe göre değişir bence gereksiz birşey yaparsın alırsan .Bebeğin hangi bezi seçeceği belli olmaz en iyisi olur bebeğe iyi gelmez .Deneme boy al bence 🎊.
dilanbartos Vallahi yeni doğan bezleri 2-5 kilo arası. Bebeğinizin kilosuna göre almanız daha mantıklı ama stok yapacağım derseniz 5kg dan sonrası İçin yapın. Tecrübem yok ama yeni doğanlar altlarını bayağı pisletiyorlarmış 😂😂
Caglasmsk Bence stok yapmayın çünkü bebeklerin bazi bezlere karşı alerjisi olabiliyor aldiginiz bezlern cogu elinizde kalabilir küçük bi paket alın deneyn iyi olursa eşiniz alır marketten tekrar bence benim kararım.
pamuk_anne Yenidogan için bir şey diyemem kendim de 2 paket prima premium care aldım 1 numarasini (2-5kilo) ama belki prima alerji yapar o sebeple stok yapamam :) yalnızca 1 numarayı aldık büyüdükçe duruma göre hareket edeceğiz.
Efuchama Ben de stok yaptım çünkü çalışamayacağım son dönem ve ilk 6 ay bu yüzden maddi açıdan imkanım varken 1-2 beden stokladım sonra zaten yeni bedene geçtiğinde yüküm hafif olacak.. doğar doğmaz çocuk günde 10 defa bez değiştiriyor siz düşünün.... o iş öyle paket paket lohusa halde uğraşılmaz maddi manevi zorlar bizi eşim kabin memuru kah 3 gün evde kah 5 gün yok onun yokluğunda idare edeceğim her şeyi stokladım.... prima ağırlıklı, komili de aldım birer paket meraktan altını sık değiştirmezsen altın kaplama da bağlasan çocuk pislikten pişik olur bu bi gerçek.. umarım fikir verebilmişimdir. Yurtdışında çok yaygın stok olayı bizler denemeden almaya korkan milletiz değişik durumlar.... 🤷🏼♀️
pamuk_anne rileyss fazla mı aldık acaba, ben de 1 numara 88liden iki paket aldım da büyür hemen falan dediler, almış da bulundum yani. Şimdi sizi görünce sevindim :)
rileyss pamuk_anne bebeğiniz çok iri değilse 1 numarayı kullanırsınız muhtemelen benim bebeğim normal gidiyor simdilik iri ya da ufak degil. bir de en fazla 40-50 gun gider dediler 200 tane bez icin, o sürede de zannetmiyorum 2-3 kilo alacağını
pamuk_anne rileyss evet ilk zamanlar çok sık değiştiriliyormus sıvı kaka dolayısıyla. Sanırım benim kızım biraz minik olacak çünkü hep normalin bir tık altındayız :) cevabınıza çok teşekkür ederim.