BRUTAL-BETTY Kızlar iki oğlum var kızım olacak Allah’ın izniyle bı türlü isme karar veremedik Arya Alya Aysima Ayliz Alisa Aden Eliz Elisa Laren Lina Belis Masal Bunlar seçenekler arasında ma bi türlü karar veremedik🙈🙈
girl_boy_annesi BRUTAL-BETTY benim Kızımın ismi HümaNur o kadar çok mutlu huzurlu sevgi dolu bir çocukki isminin anlamını çok güzel taşıyor 1000 kere dünyaya gelsem yine kızıma bu ismi koyardım😍
Eda_65 BRUTAL-BETTY benimde kızım olucak ama bir türlü karar veremedik ben nehir istiyorum eşim doğa diyor bide ırmak çıktı üçüde çok güzel ama ben ilk kızımın ismini nehir istiyorum ama bakalım hayırlısı artık😅😅
EmineDefneGokce BRUTAL-BETTY lina arkadaşımın kızının ismi ve çok güzel bi isim bence Benim kıZımın adı da defne mira Yine hamileyim kız olursa lavinya düşünüyoruz fikir olsun😍
Nisan16 BRUTAL-BETTY Aden ismini bende düşünüyodum ama anlamınin kötü olduğunu öğrendim koymak sakıncalı değil ama anlamı güzel değil Ela - Ahsen - Nisan koymayı düşünüyorum
Kubraoztbk Nisan16 aden isminin anlamı cennet bahçesi olarak geçiyor , nerden duydunuz kötü bir anlamı olduğunu ? Bende onu düşünüyorum çünkü ilk defa kötü bir anlamı var diye duydum😳
Halime90 BRUTAL-BETTY anlamını bilmiyorum ama tercıhım arya ☺️ Tabi en çok anlamı önemli öbür dünyada çocuklarımıza koyduğumuz isimden de sorumlu olacağız